Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Varför har jag fått en pappersfaktura när jag har anmält e-faktura?

Hej,

Jag har fått en pappersfaktura som avser hemtjänst trots att jag har anmält e-faktura, hur kommer det sig?
En kundfråga Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej,

    Under juli 2017 har flera fakturor gått ut som pappersfaktura på grund av ett misstag hos leverantören. Pappersfakturan är korrekt och ska betalas. Vi räknar med att det är misstag som är ordnat hos leverantören och att i nästa månad ska fakturorna komma som e-faktura som vanligt och ingen nyanmälan för detta behöver göras. Om det skulle vara samma problem nästa månad vänligen kontakta Värmdö kommuns Kontaktcenter, 08- 570 470 00.

    Vänliga hälsningar,
    Julia
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.